Şimdi soruyorum !!..
Mustafa M. Atilla
SORUYORUM SİZE EY..
Müslümanım ve vatanseverim diyenler;
Hanımına,zevcesine gereken değeri vermeyip,huri kapmanın peşine düşenler..
Cennetin kapısından içeri nasıl dalarız diye, sinsi hesaplar yapanlar..
Komşusu aç iken kendisi tıka basa tok
yatanlar..
Fakir fukara açlıkla cebelleşir durumda iken,sofrasını
donatanlar..
Eline güç,para ve mevki geçtiğinde zulümde ve israfta
önder olanlar.
Nasılsa cennet bize tahsis edildi,bizden gayrısı cehennem de diye,kendini şanslı addeder ve bal nehirlerini rüyalarında hayal edenler..
Belki de hangi kapıdan girsem acaba diye rüyadan
uyandığında güneş yükselmiş,melekler kalemi bırakmış,vah tüh diyenler.
Emredilen namazı kılmayan,kılıpta riya içinde kılan insanlar..
Tüyü bitmemiş,daha doğmamış çocuğu otuz yıl,
kırk yıl,elli yıl borca sokanlar…
Kamu malını çalıp çırpıp yiyip karnı şişenler,şekeri,
kolesterolü bu yüzden çıkanlar.
Görmediği,duymadığı,şahit olmadığı,bir suç isnadına
evet doğrudur deme düşüncesinde olan insanlar..
Kamudan ekmek yiyip nankörlük yapmaya çalışan
kravatlı,kravatsız insanlar..
Kul hakkının ne olduğunu bilmeyen,bilmeyi de
istemeyenler..
Adaletin tesisinde yandaş olan,kayırmacılık yapan,
rüşvet alan,adil olmayan insanlar..
Allah'ın emri olmadığı halde,ufak beyinleri ile dine
kendilerince ayar çekmeye çalışanlar..
Eyüp sultanların yattığı toprakların elden gitmesine
tahammül etmeyen,bilgi,cesaret ve vatanı için cepheden cepheye koşan Atatürk’e dil uzatanlar..
Takke,sarık,sakal,takunya giymek, Allah'ın sevgili müminidir izlenimi yaratıp,şeytanlık yapanlar..
Bu Dünyanın boş,bomboş olduğunu sanıp,nerede
sabah orda akşam yaşayanlar..
İhaleye fesat karıştırıp haksız kazancı,helal haram demeyip mideye indirenler..
İcra mercilerinde,sinsi fareler gibi,..ihaleyi organize hinlikle,kapıp,sonrada kemiririm diyen insanlar..
Kısa bir dönem milletvekili olayım da,ömür boyu bu
hakla rahat bir yaşamın zeminini hazırlayanlar..
Belediyelerde encümen kılığıyla,rant,para,arsa,ihale,
at imzayı akşam banka hesabına,sus payı atılan parayı
afiyetle yiyen insanlar..
İsrafta yarışanlar,gösteriş ve haram parayla hacca ve
umreye gidenler.
Faizcilik yapıp,Allah'a savaş açmış kadar günaha bulaşan insanlar..
Terazi hakkından korkmayan insanlar.
Şeriatı Türkiye’de, hayatın içindeki adaleti ve yaşamı,
gavur dedikleri,batıdaki düzende yaşamayı tercih edenler.
Yetimhane ve yurtlarda ki çaresiz kalmış,şansız genç ve çocuklara kötü gözle bakan,adi insanlar..
Ölmüş,leş olan hayvanları merdiven altı yerlerde
kesip insanlara satan hayvan insanlar..
Yanlış insanların;dürüst insanları yargıladıkları günlerin içinden geçtiğimizi görmek istemeyen, haksızlığa prim veren insanlar..
Güneşin batıdan doğduğun da,kıyametin kopacağını bildiği halde o güne hazırlık yapmayan insanlar..
Bu da benim yeğenim arif, bir el salla bakayım demeyi hiç utanmadan,sıkılmadan aşikare yapan insanlar ve onlara iyi gözle bakan insanlar..
Yemlenmenin helal olduğunu,rüşvetin haram olduğunu,yalanın,kandırmanın günah olduğunu
bildiği halde,insanları ayağıda uyutan insanlar.
Güvenilir diye çocuklarını gönderdikleri dini eğitim ocaklarında yaşananlara umursamaz davranıp,kulak tıkayan insanlar..
İşe gitmeden maaş alan,yüzsüz insanlar..
At,eşek kesip, et yemeği yapıp yediren,Allah korkusundan uzak insanlar..
Gece yatıp sabah kalktıklarında fiatları değiştiren insanlar..
Yalanlarla insanları yönlendirip,günaha girmelerine
öncü olan insanlar..
Askere,polise kurşun sıkan ellerin liderine,
önderimiz diyecek kadar alçalan insanlar..
İsrafın pekte önemli bir şey olmadığına inanan
insanlar..
Acımasızca insan dövüp, öldürebilen yaratık insanlar..
Trafikte maganda rolüne soyunan insanlar..
Yaşadığı,yediği içtiği, okulundan,hastanesinden,tüm
devlet hizmetlerinden yararlanıp,hıyanet içinde olanlar..
Tam manası ile bilmediği,kulaktan dolma bilgisiyle ömrünü vatan ve milleti için harcayan ecdatına dil uzatan,güruh dediğimiz insanlar..
Mirasın hak olduğunu ve adil olarak paylaşmayı bilmeyen insanlar..
Bir gülümsemenin bile belki affa vesile olduğunu
bilmeyen insanlar..
Son dönemde;sahtekarların,cambazların,yalancı ve
israfkarlığın arttığı zaman diliminde,
Genellikle.
Her namazdan sonra el açıp duada Allah'ım bize ve ülkemize yardım et diyen insanlara!!!Şimdi soruyorum?
ALLAH…BU HALDEYKEN BİZ MÜSLÜMANLARA VE BİLHASSA ÜLKEMİZE NEDEN YARDIM ETSİN??
Sorusunu sorduktan sonra, Allah'ın yardımı konusunda sınıfta kalmış insan ve ülke olarak duadan başka seçeneğimizin kalmadığı kanısındayım.Çünkü insan kendini bozdu,ruhunu kirletti,kalbini kararttı,özünü yitirdi,paraya tapmaya başladı,hevesler,heyecanlar,
değerler,başka yerlere kaydı.
Ümitsiz olmadan;
Duaların kabulünü ümitle hatırlamak gerek…