Van'da sağlık hizmetleri masaya yatırıldı
Van İl Sağlık Müdürü Muhammed Tosun başkanlığındaki toplantıda sağlık hizmetleri, yatırımlar ve hizmetlerin etkinliğini artırmaya yönelik çalışmalar değerlendirildi.
Van İl Sağlık Müdürü Muhammed Tosun başkanlığında, hizmet başkanlarının katılımıyla haftalık değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda sağlık hizmetleri, halk sağlığı, kamu hastaneleri ve destek hizmetleri alanlarında yürütülen çalışmalar ele alındı. Ayrıca Van genelinde devam eden sağlık yatırımlarıyla ilgili süreçler değerlendirilerek mevcut çalışmalar hakkında istişarelerde bulunuldu.
Gerçekleştirilen toplantıda, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin ve kaliteli hale getirilmesine yönelik planlamalar yapıldı. Kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve sağlık hizmetlerinde verimliliğin artırılması amacıyla yürütülen çalışmalar gözden geçirildi.
İl Sağlık Müdürü Muhammed Tosun, sağlık alanındaki çalışmaların düzenli şekilde takip edildiğini belirterek, vatandaşların sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkin erişebilmesi için çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü ifade etti.
Toplantı, görüş ve önerilerin değerlendirilmesinin ardından sona erdi.
Bakmadan Geçme