Van'da sağlık hizmetleri değerlendirildi
Van İl Sağlık Müdürü Muhammed Tosun başkanlığındaki toplantıda sağlık hizmetleri, saha çalışmaları ve sağlık tesislerinin işleyiş süreçleri değerlendirildi.
Van İl Sağlık Müdürü Muhammed Tosun başkanlığında, hizmet başkanlarının katılımıyla haftalık değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda Van genelinde yürütülen sağlık hizmetleri kapsamlı şekilde ele alınırken, saha çalışmaları, devam eden projeler ve sağlık tesislerinin işleyiş süreçleri değerlendirildi. Vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin ve kaliteli hale getirilmesine yönelik çalışmalar masaya yatırıldı.
Gerçekleştirilen toplantıda ayrıca sağlık alanındaki mevcut durum, yürütülen hizmetler ve planlanan çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve sağlık hizmetlerinde verimliliğin artırılması amacıyla yürütülen çalışmalar gözden geçirildi.
İl Sağlık Müdürü Muhammed Tosun, sağlık hizmetlerinin kesintisiz ve etkin şekilde sürdürülebilmesi adına saha çalışmalarının yakından takip edildiğini belirterek, vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceğini ifade etti.
Toplantı, görüş ve önerilerin değerlendirilmesinin ardından sona erdi.
Bakmadan Geçme