Erciş İlçe Milli Eğitim Müdürü Doğan Nurses ve Şube Müdürü Cihangir Acar, Şabaniye Anaokulu’nu ziyaret ederek okulda yürütülen eğitim faaliyetlerini yerinde inceledi. Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında okulun sınıflarını gezen yöneticiler, öğrencilerle yakından ilgilenerek onların etkinliklerine eşlik etti.
Samimi görüntülere sahne olan ziyarette öğrencilerle sohbet eden İlçe Millî Eğitim Müdürü Doğan Nurses ve Şube Müdürü Cihangir Acar, okul öncesi eğitimin önemine dikkat çekti. Minik öğrencilerin gelişim süreçlerinde öğretmenlerin büyük bir özveriyle görev yaptığını belirten yöneticiler, sınıflarda yapılan etkinlikler hakkında öğretmenlerden bilgi aldı.
Sınıf ziyaretleri sırasında öğretmenlerle bir araya gelen Nurses ve Acar, eğitim-öğretim faaliyetleri üzerine değerlendirmelerde bulundu. Öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimlerine katkı sunan çalışmaların önemine değinen yöneticiler, okul yönetimi ve öğretmenlerin ortaya koyduğu emeklerden dolayı teşekkür etti.
Ziyaret boyunca öğrencilerin neşesi ve öğretmenlerin ilgisi dikkat çekerken, okul öncesi eğitimin niteliğini artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceği ifade edildi. Eğitim ortamlarını yerinde incelemenin önemine vurgu yapan İlçe Millî Eğitim Müdürü Doğan Nurses, çocukların daha kaliteli bir eğitim ortamında yetişmesi adına kurumlar arası iş birliği ve destek çalışmalarının sürdürüleceğini belirtti.
Şabaniye Anaokulu yönetimi ise gerçekleştirilen ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, eğitime verilen destekten dolayı teşekkür etti. Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.