• Haberler
  • Güncel
  • Kaymakam Erdoğan'dan Müdür Çolak'a hayırlı olsun ziyareti

Kaymakam Erdoğan'dan Müdür Çolak'a hayırlı olsun ziyareti

Başkale Kaymakamı Muhammet Serdar Erdoğan, ilçeye yeni atanan Tapu Müdürü Tuğba Çolak'ı ziyaret ederek görevinde başarı dileklerini iletti.

Van’ın Başkale Kaymakamı Muhammet Serdar Erdoğan, Başkale ilçesine yeni atanan Tapu Müdürü Tuğba Çolak’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Gerçekleştirilen ziyarette Kaymakam Erdoğan, yeni görevine başlayan Müdür Çolak’a başarı dileklerini ileterek görevinde muvaffakiyetler temennisinde bulundu. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede kurumlar arası iş birliği ve kamu hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.

Müdür Tuğba Çolak ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Kaymakam Erdoğan’a teşekkür etti. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin ardından sona erdi.

Vansesi Özel Haber

Bakmadan Geçme