• Haberler
  • Güncel
  • Kaymakam Arslanargun görev başındaki personelleri unutmadı

Kaymakam Arslanargun görev başındaki personelleri unutmadı

Van'ın Bahçesaray Kaymakamı Harun Arslanargun, Kurban Bayramı dolayısıyla ilçede görev yapan güvenlik güçleri ve sağlık çalışanlarını ziyaret ederek personellerin bayramını kutladı.

Kaymakam Arslanargun görev başındaki personelleri unutmadı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bayram programı kapsamında İlçe Emniyet Amirliği, İlçe Jandarma Komutanlığı, Ulubeyli Jandarma Karakol Komutanlığı, İlçe Devlet Hastanesi ve Polis Özel Harekat Timi’ni ziyaret eden Kaymakam Arslanargun, görev başındaki personellerle bir araya geldi.

Ziyaretlerde personellerle tek tek bayramlaşan Kaymakam Arslanargun, vatandaşların huzur ve güvenliği için fedakârca görev yapan güvenlik güçleri ile sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Bayramda da mesai yapan personellerin büyük bir özveri gösterdiğini ifade eden Arslanargun, tüm çalışanların Kurban Bayramı’nı kutlayarak görevlerinde başarılar diledi.

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyaretlerde birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verilirken, kurum personelleri de ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
 

Vansesi Özel Haber

Bakmadan Geçme