Kayatürk'ten hastane ziyareti
Kurban Bayramı dolayısıyla Dursun Odabaş Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ni ziyaret eden AK Parti Van Milletvekili ve TBMM Avrupa Birliği Uyum Komisyonu Başkanı Burhan Kayatürk, tedavi gören hastalar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek bayramlarını tebrik etti.
Hastane servislerini ziyaret eden Kayatürk, tedavi süreci devam eden vatandaşlarla yakından ilgilenerek geçmiş olsun dileklerini iletti. Hasta yakınlarıyla da sohbet eden Kayatürk, bayramın birlik, dayanışma ve paylaşma ruhuna dikkat çekti.
HASTALARA GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİ İLETTİ
Ziyaret sırasında sağlık çalışanlarıyla da görüşen Kayatürk, bayram tatiline rağmen fedakarca görev yapan doktorlara, hemşirelere ve tüm sağlık personeline teşekkür etti. Sağlık çalışanlarının toplum adına büyük bir sorumluluk üstlendiğini ifade eden Kayatürk, özverili çalışmalarından dolayı tüm personele şükranlarını sundu.
Kayatürk, yaptığı değerlendirmede, “Bayram günlerinde de vatandaşlarımızın sağlığı için büyük bir gayretle çalışan sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. Tedavi gören tüm hastalarımıza Rabbimden acil şifalar diliyorum. Bayramın sağlık, huzur ve kardeşliğe vesile olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
BAYRAMIN MANEVİ İKLİMİ HASTANEDE PAYLAŞILDI
Gerçekleşen ziyaretin, hastalar ve hasta yakınları tarafından memnuniyetle karşılandığı öğrenilirken, hastane ortamında bayramın manevi atmosferi paylaşıldı. Ziyaret boyunca vatandaşlarla yakından ilgilenen Kayatürk, çocuk hastalarla da özel olarak ilgilenerek sohbet etti
Bakmadan Geçme