Başkale'de okul güvenliği toplantısı yapıldı
Van'ın Başkale ilçesinde düzenlenen Okul Güvenliği toplantısında, okul çevresi tedbirleri, kantin denetimleri ve sosyal medya riskleri masaya yatırıldı.
Van’ın Başkale ilçesinde eğitim-öğretim faaliyetlerinin huzur ve güven ortamı içerisinde sürdürülebilmesi amacıyla düzenlenen haftalık “Okul Güvenliği” toplantısı, Başkale Kaymakamı Muhammet Serdar Erdoğan başkanlığında gerçekleştirildi. Başkale Kaymakamlığı toplantı salonunda yapılan toplantıya ilgili kurum amirleri katıldı. Toplantıda, öğrencilerin güvenli bir eğitim ortamında öğrenim görmelerine yönelik yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde ele alındı. Emniyet ve jandarma ekiplerince okul çevrelerinde alınan güvenlik tedbirleri, okul kantinlerine yönelik denetimler ile öğrencilerin sosyal medya üzerinden karşılaşabileceği riskler detaylı şekilde değerlendirildi. Ayrıca okul çevrelerinde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi adına kurumlar arası koordinasyonun artırılması konusunda fikir alışverişinde bulunuldu. Toplantıda konuşan Kaymakam Erdoğan, öğrencilerin güvenliğinin her şeyden önce geldiğini belirterek, “Öğrencilerimizin okul kapısından girdikleri andan evlerine dönene kadar geçen süreci en güvenli şekilde geçirmeleri temel hedefimizdir. Bu noktada okul idareleri, kolluk kuvvetleri ve veli iş birliğini en üst seviyede tutacağız” dedi. Başkale’de eğitim güvenliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaların aralıksız sürdürüleceği vurgulanırken, toplantı kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik alınan ek kararların ardından sona erdi.
Bakmadan Geçme