Başhekim Karaman'dan Hemşireler Haftası mesajı

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaş Tıp Merkezi Başhekimi Prof. Dr. Kamuran Karaman, 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Sağlık hizmetlerinin en önemli yapı taşlarından biri olan hemşirelerin büyük bir özveriyle görev yaptığını belirten Karaman, tüm hemşirelerin Hemşireler Haftası’nı kutladı.

Prof. Dr. Kamuran Karaman mesajında, hemşirelik mesleğinin sağlık sisteminin vazgeçilmez unsurlarından biri olduğunu ifade ederek, “İnsan hayatına dokunan, fedakârlık ve sabır gerektiren kutsal bir mesleği icra eden hemşirelerimiz, sağlık hizmetlerinin yürütülmesinde çok önemli bir sorumluluk üstlenmektedir. Gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışan tüm hemşirelerimize teşekkür ediyorum” dedi.

Hemşirelerin yalnızca hastaların tedavi sürecinde değil, moral ve motivasyon açısından da önemli bir görev üstlendiğini vurgulayan Karaman, “Pandemi başta olmak üzere birçok zorlu süreçte gösterdikleri üstün gayret, hemşirelerimizin sağlık camiasındaki değerini bir kez daha ortaya koymuştur. İnsan sağlığı için emek veren tüm hemşirelerimizin Hemşireler Haftası’nı en içten dileklerimle kutluyor, görevlerinde başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.

Bakmadan Geçme